دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CV1021G0-IDW1

ویژگی‌های محصول
  • سازنده: HikVision
  • نوع محصول :: دوربین مدار بسته
  • حسگر تصویری: 1/2.7" Progressive Scan CMOS
  • تنظیم زاویه: پان: 0 درجه تا 360 درجه، شیب: -90 درجه تا 90 درجه، چرخش: 0 درجه تا 90 درجه
  • حالت شب و روز: فیلتر IR
  • دیافراگم: F2.0
  • ذخیره سازی شبکه: Support micro SD/SDHC/SDXC card (max. 256 GB), local storage and NAS (NFS, SMB/CIFS), auto network replenishment (ANR)
  • هشدار: تشخیص حرکت، ورود غیرقانونی
موجود در انبار داده پرداز پرهام
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام
بازگشت
  • ارسال توسط شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

HIKVISION  

 

کمپانی «هایک ویژن» (Hikvision) جز برترین برند‌های جهانی دوربین مداربسته در زمینه تولید دوربین های مداربسته در کشور چین و با نمایندگان محصولات هایک ویژن خرید محصولات را برای مشتریان آسان تر کرده است و همچنین با ارائه بهروزترین سیستم‌های مداربسته به نیازهای اقشار مختلف پاسخ داده است.شرکت هایک‌ویژن یکی از بازیگران مهم در بازار تولید دوربین‌های مدار بسته است. کیفیت ساخت، تنوع بسیار زیاد محصولات، طراحی‌های زیبا، متفاوت و کاربرپسند، عملکرد مطلوب و قیمت‌های مقرون به صرفه از جمله عواملی هستند که باعث شده تا محصولات تولیدی هایک‌ویژن در میان کاربران از محبوبیت و سطح رضایت مطلوبی برخوردار شود. با توجه به مدل‌های گوناگون و مشخصات متفاوت، تمام کسانی که قصد تهیه‌ی دوربین تحت شبکه را داشته باشند، می‌توانند با هر سلیقه و هر مقدار بودجه، دستگاه مورد نظر خود را در میان فهرست طولانی دستگاه‌های تولیدی این شرکت پیدا کنند.

 

 

 

امروزه، دوربین‌های تحت شبکه درمیان مردم کاربردهای فراوانی پیدا کرده‌اند، به طوری که حتی در ورودی‌، خروجی و راهروهای ادارات یا حتی داخل آسانسورهای ساختمان‌ها و مجتمع‌ها از این دستگاه استفاده می‌کنند. اکنون، بجز موسسات مالی و اعتباری از قبیل بانک‌ها، صرافی‌ها، طلا فروشی‌ها و… فروشگاه‌های بزرگ با سیل مشتریان فراوان راهی بجز استفاده از این گونه دوربین‌ها ندارند. البته برای نظارت بر محیط‌های شلوغ و پر رفت و آمد، روش‌های زیادی وجود دارند و تجهیزات نظارتی فراوانی نیز طراحی و تولید شده‌اند اما مقرون به صرفه‌ترین تجهیزات، استفاده از دوربین‌های تحت شبکه است.این دستگاه‌ها که از کاربردی‌ترین تجهیزات برای نظارت به شمار می‌آیند، از نظر نوع طراحی و قابلیت‌هایی که می‌توانند ارائه دهند، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

 

 

 

 

DVR و NVR

 

NVR مخفف Netwrok Video Recorder ضبط کننده ویدیو تحت شبکه است. همان طور که از نامش پیداست، ضبط کننده های NVR فیلم ها را از طریق شبکه اینترنت مستقیماً با استفاده از کابل های Cat5 یا Cat6 Ethernet با شاخه های RJ45 ضبط می کنند. سیستم NVR با دوربین های مداربسته تحت شبکه IP (پروتکل اینترنت) استفاده می شود.
در این میان دو نوع ضبط کننده ویدئو شبکه ای وجود دارد: NVRهای PoE ، که عموماً با پورت های اترنت (Ethernet) برای اتصال دوربین های PoE مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین NVR های WiFi که با پورت های NO قابل استفاده هستند؛ برای اینکه بتواند دوربین های مداربسته تحت شبکه Wi-Fi را به صورت بی سیم متصل کند.

DVR مخفف ضبط کننده دیجیتال (Digital Video Recorder) است. ضبط کننده های DVR فیلم های غیر فشرده را با استفاده از کابل ها و اتصالات کواسیکال ضبط کرده و آن ها را قبل از ارسال ویدئو و صدا از طریق سیگنال دیجیتال فشرده می کنند. سیستم DVR با دوربین های آنالوگ کار می کند.

 

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CV1021G0-IDW1

 

امکانات

دوربین مداربسته مدل DS-2CV1021G0-IDW1 دارای یک حسگر تصویر با عنوان ۱/۲٫۷” Progressive Scan CMOS است که دارای تنظیم زاویه  ۰ درجه تا ۳۶۰ درجه، شیب: -۹۰ درجه تا ۹۰ درجه، چرخش: ۰ درجه تا ۹۰ درجه و حالت شب و روز با فیلتر IR است که این دوربین دارای یک دریچه دیافراگم F2.0 که میتواند نور خوبی را در محیط های کم جذب کند و برای ذخیره سازی تصاویر ظبط شده میتواند از حالت Support micro SD/SDHC/SDXC card (max. 256 GB), local storage and NAS (NFS, SMB/CIFS), auto network replenishment (ANR) پشتیبانی کند که میتواند کاربدی باشد و همچنین برای هشدار از امکان تشخیص حرکت، ورود غیرقانونی بهره مند است و با پروتکل های عمومی TCP/IP, ICMP, DHCP, DNS, DDNS, HTTP, RTP, RTSP, NTP, UPnP, IGMP, IPv6, UDP, QoS, Bonjour سازگار است و با حداکثر وضع تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل میتواند تصاویر با کیفیت را نمایش دهد

 

بخش ذخیره سازی و ارتباطی

DS-2CV1021G0-IDW1 از یک امکان ذخیره سازی داخلی هم برخوردار است که میتواند Built-in Micro SD/SDHC/SDXC slot, up to 128 GB پشتیبانی کند و برای ارتباط با شبکه از یک پورت شبکه به مدل ۱ RJ45 10M/100M self-adaptive Ethernet port مجهز است که به راحتی میتوانید به شبکه خود دوربین را متصل کنید

 

بخش صدا و میکروفن

برای ظبط و پخش صدای اطراف دوربین میتوانید از یک ۱ میکروفون داخلی، صدای مونو ان استفاده نمایید

 

فناوری ها

دوربین مداربسته مدل DS-2CV1021G0-IDW1 دارای گواهینامه ایمنی معتبر است که حفاظت از ورود: IP66 (IEC 60529-2013) را پشتیبانی میکند و برای ذخیره سازی از فناوری فشرده سازی جریان اصلی: H.265 + / H.265 / H.264 + / H.264 پشتیبانی میکند که میتواند در فضای ذخیره سازی بسیار بصرفه باشد و برای قابلیت دید در شب هم از فناوری IR پشتیبانی میکند که تا ۳۰ متر است طبق گفته های شرکت هایکویژن است و برای ارتباط در شبکه از فناوری بیسیم از نوع IEEE 802.11b/g/n استفاده میکند و برای محدوده های فرکانس ۲٫۴ GHz to 2.4835 GHz قابل استفاده میباشد  و در زمینه امنیت هم از امکان ۶۴/۱۲۸-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS قابل استفاده است که میتواند امنیت شبکه خوبی را برای دوربین ایجاد نماید

 

ابعاد دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CV1021G0-IDW1

 

 

توضیحات تکمیلی

سازنده

HikVision

نوع محصول :

دوربین مدار بسته

حسگر تصویری

1/2.7" Progressive Scan CMOS

تنظیم زاویه

پان: 0 درجه تا 360 درجه، شیب: -90 درجه تا 90 درجه، چرخش: 0 درجه تا 90 درجه

حالت شب و روز

فیلتر IR

دیافراگم

F2.0

ذخیره سازی شبکه

Support micro SD/SDHC/SDXC card (max. 256 GB), local storage and NAS (NFS, SMB/CIFS), auto network replenishment (ANR)

هشدار

تشخیص حرکت، ورود غیرقانونی

پروتکل ها

TCP/IP, ICMP, DHCP, DNS, DDNS, HTTP, RTP, RTSP, NTP, UPnP, IGMP, IPv6, UDP, QoS, Bonjour

نمایش زنده همزمان

حداکثر 6 کانال

حداکثر وضوح

1920 × 1080

فیلتر نویز محیطی

دارد

ذخیره سازی روی برد

Built-in Micro SD/SDHC/SDXC slot, up to 128 GB

رابط ارتباطی

1 RJ45 10M/100M self-adaptive Ethernet port

صدا

1 میکروفون داخلی، صدای مونو

حفاظت

حفاظت از ورود: IP66 (IEC 60529-2013)

فشرده سازی ویدیو

جریان اصلی: H.265 + / H.265 / H.264 + / H.264

محدوده IR

تا 30 متر

استانداردهای بی سیم

IEEE 802.11b/g/n

محدوده فرکانس

2.4 GHz to 2.4835 GHz

نرخ های انتقال

11b: 11 Mbps

11g: 54 Mbps

11n: up to 150 Mbps

امنیت

64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK, WPS

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CV1021G0-IDW1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: