دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

ویژگی‌های محصول
  • سازنده: Dahua
  • نوع محصول :: دوربین مدار بسته
  • مشخصات اتصال: از طریق کابل کواکسیال
  • رزولیشن تصویر: 2 مگاپیکسل
  • نوع حسگر تصویر: CMOS
  • قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال: ندارد
  • قابلیت بزرگ نمایی دیجیتال: دارد
  • دید در شب: 20 متر استارلایت تمام رنگی
موجود در انبار داده پرداز پرهام
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام
بازگشت
  • ارسال توسط شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک شرکت داده پرداز پرهام مهر رسام در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

تماس بگیرید

توضیحات

بررسی اجمالی سیستم دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

ویدیوی رنگی ۲ مگاپیکسلی فول اچ دی و سادگی استفاده مجدد از زیرساخت کواکسیال موجود را با HDCVI تجربه کنید. دوربین تمام رنگی starlight HDCVI تصویری رنگی با کیفیت بالا با جزئیات غنی حتی در شرایط تاریک کامل ارائه می دهد. مدل‌های مختلف لنز ثابت را با خروجی OSD چند زبانه و خروجی قابل تعویض HD/SD ارائه می‌کند. این دستگاه از یک چراغ روشنگر LED سفید گرم قدرتمند استفاده می کند که برد موثر تا ۲۰ متر (۶۵٫۶۱ فوت) را پوشش می دهد. LED ها به طور خودکار در تاریکی روشن می شوند تا تصاویر تمام رنگی پر از جزئیات را به صورت ۲۴/۷ ثبت کنند و از شناسایی واقعی اشیا اطمینان حاصل کنند. این یک انتخاب ایده آل برای برنامه هایی مانند مدارس، مراکز خرده فروشی و پارکینگ ها است

 

کارکرد دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

نور تمام رنگی

دوربین از لنز دیافراگم بزرگ F1.6 و سنسور عملکرد بالا ۱/۲٫۸ اینچی استفاده می‌کند. با مقدار بیشتر نور جذب شده و الگوریتم پردازش تصویر پیشرفته، دوربین عملکرد چشمگیر در نور کم با تعادل استثنایی بین کاهش نویز و تاری جسم متحرک ارائه می‌کند.

 

چراغ های مکمل

با یک چراغ LED مکمل گرم، دوربین قادر است تصویری رنگارنگ و واضح حتی در تاریکی مطلق ارائه دهد. به طور پیش فرض، دوربین روی حالت نور هوشمند تنظیم شده است که در آن دوربین می تواند به طور خودکار زمان نوردهی و حساسیت نور را به طور همزمان تنظیم کند تا از نوردهی بیش از حد اشیاء در مرکز تصویر جلوگیری شود. همچنین حساسیت و شدت لامپ های LED را می توان با منوی OSD از راه دور کنترل کرد.

صدا با کیفیت پخش دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

اطلاعات صوتی به عنوان شواهد تکمیلی در برنامه های نظارت تصویری استفاده می شود. دوربین HDCVI از انتقال سیگنال صوتی از طریق کابل کواکسیال پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از فناوری پردازش و انتقال صوتی منحصر به فرد استفاده می کند که صدای منبع را به بهترین شکل بازیابی می کند و نویز را حذف می کند و کیفیت و کارایی اطلاعات صوتی جمع آوری شده را تضمین می کند.

 

۴ سیگنال روی ۱ کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از ۴ سیگنال برای انتقال همزمان از طریق ۱ کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی تصویر، صدا*، داده و برق. انتقال داده دو طرفه به دوربین HDCVI اجازه می دهد تا با XVR تعامل داشته باشد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا ایجاد زنگ هشدار.

 

انتقال از راه دور دوربین داهوا DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

فناوری HDCVI انتقال از راه دور و در زمان واقعی را بدون هیچ گونه افت کیفیت تضمین می کند. تا ۷۰۰ متر برای ویدئوهای ۲ مگاپیکسلی HD از طریق کابل کواکسیال و تا ۳۰۰ متر از طریق کابل UTP پشتیبانی می کند.

 

فرمت های چندگانه دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

این دوربین از چندین فرمت ویدیویی از جمله HDCVI، CVBS و دو فرمت آنالوگ HD رایج در بازار پشتیبانی می کند. چهار فرمت را می توان از طریق منوی OSD یا توسط PFM820 (کنترل کننده UTC) تغییر داد. این ویژگی باعث می شود دوربین با DVR های HD/SD موجود اکثر کاربران نهایی سازگار باشد

 

حفاظت دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED

قابلیت اطمینان فوق العاده دوربین به دلیل طراحی ناهموار آن بی نظیر است. این دوربین در برابر آب و گرد و غبار با رتبه بندی IP67 محافظت می شود و آن را برای محیط های داخلی یا خارجی مناسب می کند. این دوربین با محدوده دمای کاری ۴۰- تا ۶۰+ درجه سانتی گراد (۴۰- درجه فارنهایت تا ۱۴۰+ درجه فارنهایت)، برای محیط های با دمای شدید طراحی شده است. این دوربین با پشتیبانی از تحمل ولتاژ ورودی ± ۳۰٪، حتی برای ناپایدارترین شرایط منبع تغذیه مناسب است. درجه رعد و برق ۴KV آن محافظت در برابر دوربین و ساختار آن در برابر اثرات رعد و برق را فراهم می کند

 

 

 

 

توضیحات تکمیلی

سازنده

Dahua

نوع محصول :

دوربین مدار بسته

مشخصات اتصال

از طریق کابل کواکسیال

رزولیشن تصویر

2 مگاپیکسل

نوع حسگر تصویر

CMOS

قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال

ندارد

قابلیت بزرگ نمایی دیجیتال

دارد

دید در شب

20 متر
استارلایت
تمام رنگی

میکروفون داخلی

دارد

استانداردها

IP67

منبع تغذیه

DC12V

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HDW1209TLQP-A-LED”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: